Архів новин    Новини Гребінки    Новини Полтавщини    Новини громади    Події    Суспільство    Освіта    Культура    Здоров'я    Спорт    Технології    Новини Полтавщини TV   

21.04.2014

У Гребінці байкери відкрили сезон моторуху


Останнім часом зросла активність громади Гребінківщини до самоогранізації


Останнім часом зросла активність громади Гребінківщини до самоогранізації.

Потреба у самовираженні, задоволенні здорових амбіцій, пошук нових способів самоудосконалення, бажання бути активними учасниками у вирішенні проблем міста та району обєднує людей за колом їх спільних інтересів.

Так, 21 квітня про початок своєї діяльності заявила громадська організація "Вільна зграя", яка об'єднала любителів активного та змістовного відпочинку. Найбільше захоплення - любов до мотоциклів та мотоциклетного спорту. Цікаво, що до складу організації входять цілі сімї байкерів, що є певним продовженням сімейної традиції.

Свій святковий рух колона байкерів розпочала після вшанування памяті славетного земляка Є.П. Гребінки. Голова громадської організації Сергій Цимбал звернувся з вітальним словом до всіх присутніх та оголосив про маршрут руху колони.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Гребінці затримали автомобіль з причепом, який перевозив 27 мішків зерна без документів

Сергій поділився найближчими планами: участь у святкових заходах до Дня Перемоги та до Дня захисту дітей. До речі, діяльність організації розпочалася із волонтерського руху - прибирання території садово-паркової зони ім. Г. Перевери.

Головною метою організації-є пропаганда здорового способу життя серед населення, особливо серед молоді. Адже грамотне управління транспортним засобом вимагає звільнення молоді від звички вживати алкоголь, наркотики та інші психотропні речовини!

Більше фотографій у фотоальбомі "Мгновения жизни"
 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Grebenka.com



Схожі матеріали:
👁 3509
Категорія: Суспільство
Теги: Вільна зграя, Перевери, Гребінка, здоровий спосіб життя




Всього коментарів: 34

0
29 Не дурний   (25.04.2014)
Цікаво, чому люба подія, або новина  в місті обростає такою бородою нісенітниць, що обговорення починає пахути помиями?


0
30 digitaleks   (25.04.2014)
IMHO Тому що спілкуємося під НІКами.


1
31 Cat   (25.04.2014)
digitaleks , на мою думку, багато наїздів і претензій у декого через манію величі. Саме коли людина відчуває свою меншовартість, невпевненість у собі, вона починає нападати. Принцип собаки: боюся-гавкаю-кусаю-тікаю. Це щороку такий шкандаль перед фестивалем твоїм?


0
33 digitaleks   (25.04.2014)
Ні не щороку. Тільки другий рік. До цього інші шкандалі були.


1
34 Cat   (26.04.2014)
digitaleks, ну ти не зважай. По суті я тут скандалу і не бачу: скандал-це коли гризуться дві сторони( це як я і рут, наприклад:) хоча я з ним не гризуся, а просто зачіпаю за його нервовість). В ситуації з байкерами скандалу немає: є заздрість і несприйняття чужого успіху з одного боку. Як я зрозумів, "Лінкольн"-не військова організація, отже донбасу тут не буде:) Співпрацюй з тими, хто готовий до співпраці. І ще: у кожної людини в голові свої таргани: тільки одні керують  тарганами, а іншими керують таргани:))


0
27 Керосин   (25.04.2014)
Cat побійтесь Бога, ніяких жаб. просто вважаю, що з великої літери треба писати Царевич..., ну або принаймні Принц.


0
32 Cat   (25.04.2014)
Керосин , читати треба спочатку, як там на жилеті зазначено в кожного з них - і так писати- з великої літери


0
25 Керосин   (25.04.2014)
digitaleks А мені чомусь здаєтья, що домінуючому ,,царю,, з клубом із одного байкера треба бульби під носом у себе витерти, хоча, як проти людини нічого не маю.


1
26 Cat   (25.04.2014)
Керосин, видно добре жаба давить вас, що ви, бідолаха, навіть Царь пишете з маленької букви.


1
28 digitaleks   (25.04.2014)
Не зовсім розумію в чому він домінує...
Бульби під носом пускає людина, а не посада чи байкерське прізвисько. Тому якщо ви вбачаєте даний процес, то щось таки маєте проти людини.
У мене є свій досвід спілкування з цією людиною, і я ніяких бульб не помітив. (Поясню, що маю на увазі під "бульбами": це коли людина намагається справити враження, що вона представляє із себе значно більше, аніж є насправді. Цього я не помітив) У вас - свій досвід. І свої висновки. Думаю сперечатись на цю тему безглуздо.


1
24 Шатун   (24.04.2014)
Ладно, хватит эмоций. На дороге всем места хватит. Прошу прощения если кого обидел. Правда, не хотел.Пусть каждый занимается своим делом. Ведь при стремлении к однообразию теряется индевидуальность! Изначально хотел это сказать, но меня никто не слышит.


0
22 Олег   (24.04.2014)
digitaleks , Та Царь простий пацан, ось недавно бачив, він на своєму самольоті приїхав до свого магазину , потом передівся в робочу одежу і цілий день там робив на порозі  красив.  Не понтується, хоч у нього самий крутий мотак не тільки в нашому районі


0
23 digitaleks   (24.04.2014)
Та я й не кажу, що він складний! )))) Я недавно знайомий з Віктором, але поганого про нього точно нічого не скажу! Тому й сумно, коли нормальні люди потрапляють у незрозумілі обставини із-за чиїхось бульб під носом! Ну та... все, що нас не вбиває - робить нас сильнішими! (с)


0
19 Керосин   (24.04.2014)
Подобається вам, чи ні - але вони є. Вам не подобаються чиїсь мотоцикли, назви, малюнки на спинах чи їхні катання? Відверніть личко і милуйтесь іншими гребінчанами. З Катрушом згоден. Є гарні ідеї і пориви - роби. Нема - сиди вдома і дивись серіал. З Вашими благословіннями або прокльонами люди на дідових мотоциклах чи на японцях-спортах, чи навіть на Альфах - їздили і їздять. А ви стоїте і пи....дите. Воно Вам треба?


1
18 digitaleks   (23.04.2014)
Хлопці, не сперечайтеся! Кожен в цьому світі самореалізовується як може. Згідно свого світогляду, виховання, моральних цінностей і т.п. Я сам не байкер, і був... ну якщо не шокований, то дуже здивований таким протистоянням "вільних" і "Лінкольна", яке навіть і в цьому чаті відслідковується.  І як одному з організаторів, мені сумно, що замість подвійної підтримки, фестиваль отримав ще одну проблему у вигляді вищезазначеного протистояння.
І я не зовсім розумію запитань типу: "Почему он несет идею только на фестивале? ... почему бездействует?" А він що, вам щось винен? Несе, коли хоче! І взагалі - яких ви дій чекаєте від байкерів? Ну катаються собі хлопці по фестивалях, спілкуються, пиво пьють. Це їх власна справа. Не розумію, що потрібно чекати від "Лінкольну" чи "Зграї"? Як на мене, головне, щоб оточуючим не було гірше від їхнього існування! А вимагати від них якихось справ... ну не знаю... Захочуть - зроблять щось корисне для міста. Не захочуть - то й ні!


1
20 Cat   (24.04.2014)
digitaleks, Почитав. Як на мене, то протистояння однобоке - бо наїзди лишень з боку зграйних. Думаю, там якісь особисті мотиви в когось - бо дуже схоже на те.


1
21 digitaleks   (24.04.2014)
Так, Кіт! Навіть бульше! На скільки мені відомо Віктор навпаки за тісну співпрацю з будь-якими байкерами (не залежно від статусу та "віросповідань"). Та "вільним", я так розумію, релігія не дозволяє товаришувати с МС. Хоча згоден з Невестою: якщо ти безоговорочно підкоряєшся якимось правилам (статутам, домовленностям...) то який же ти тоді "вільний"?...
Вільний тоді лише той, хто складає ці правила... Батька-атаман!


0
17 Іван   (23.04.2014)
Нічого не маю проти байкерів у нас в Гребінці,але потрібні якісь критерії участі в подібному русі...А то дуже смішно коли байкерами себе рахують ті хто їзде на мопеді Альфа або з двигуном 50 куб.см. але зроблений під байкерський.Дійде до того що на дирчиках будуть хвостом за ними їздить...
Хай ті хто має дійсно байки(в гарному розумінні цього слова)якось розставлять акценти,хто і в якій категорії має можливість приймати участь в їхніх тусовках...
А то трохи соромно перед іншими містами,що у нас такий дисонанс в байкрському русі.
І дуже погано що починаєтся якесь ділліня на одних та інших...Конкуренція:так,а от міряння "довжиною вихлопною труби" це не потрібно.
А так хай організовуются,хай хоч якийсь неформальний рух у нас буде!!!


0
16 Max   (23.04.2014)
Бро, ти називаєш їх сопляками, а вони тобі й слова поганого не сказали. То скоріше ти їх за людей не вважаєш, ніж вони когось


1
15 Бро   (23.04.2014)
Макс, ти слабий, як морква, судячи з твого коменту. Вдома жінці ти розказуй, а ,якщо ті сопляки - неважливо хто вони і що малюють на спинах чи жопах, не вважають нікого в Гребінці за людей, то хай подивляться, що вилізли із такої самої материної задниці, як ти чи я. Так що менше зірок. Бо та зоряність - це тупо. Людьми бути перш за все треба. Олександр Катруш соплі не пузирить, а вартий світу всього - майстер і чудесний батько тому фестивалю. Але не ходить по Гребінці і не валує, що я - крутий. Бо він - розумна самодостатня людина. Йому не потрібно себе піарити, його піар - це його результат його роботи. Тому вчіться, малятка, у дорослих достойних дядьків.


0
14 Max   (23.04.2014)
Бро, я думаю їм дуже важлива твоя думка, але в "одному місці".. Дома жінці розказуй всю правду про життя, півнів і тих і сих, вона тобі кивати буде, а ті хто роблять свою справу - будуть робити її далі не зважаючи ні на що...


0
13 Бро   (23.04.2014)
Ти вважаєш, що твої братки із зграї чогось досягли? Чого саме, уточни, будь ласка. Не позиціонуйте себе над людьми, шановні. Сісти на мото і кричати - я - байкер!, любий дурень зараз може. В кожному дворі по декілька транспортин - і машини, і моти. Людина чогось досягла, коли дитину виростила, професіонал у своїй профдіяльності, хату побудувала чи облаштувала, щоб родині був затишок. А голі понти - це пузирі під носом, соплі, правильно називаючи. Тому не будьте півнями - бо то суцільне кукуріку, а яйце знести не здатні.


0
12 Шатун   (23.04.2014)
Чего вы докопались. Сами чего то достигли. Так покажите. Или что то мешает. Лично мне все равно линкольн, стая. Каждый имеет право. Хотите свой клуб открывайте. И не надо разводить балаган кто первый сел на байк. Хотят, умеют, знают, пусть катаются. Вас грызет, проявите себя с хорошей стороны. Зачем эти споры.


1
11 Бро   (23.04.2014)
Що ти доклепався до того "Лінкольна" і до того Вельбоя? Особиста неприязнь? Читаю і диву даюся, ти не лопни там від люті. Чи тебе зграя вповноважила валить на тих, до кого не доросла? Так твоя "Зграя" чуть не обдєлалася, коли в районі мотоклуб відкрився. Десять років так їздив той невдаха - татів синок С.Ц., а тут засвербіло - побіг реєструвати зграю. Значить, до "Лінкольна" хоче підрости? Чи як воно? І спить і баче, як здихаться Вельбоя і Катруша, щоб вихваляться, що він мотофестиваль організовує. Значить і до них хоче дорости? Судячи з твоїх коментів, така чепуха виходить. бо через слово то Лінкольн , то Вельбой. Кому що болить, називається..


0
10 Шатун   (23.04.2014)
Керосину ответ. Все правильно. Помоиму разговор вообще ни о чем. Каждый занимается своими делами. Зачем здесь распинаться о личных делах каждого байкера.


0
9 Шатун   (23.04.2014)
Если так много слов о Вельбое и Линкольне, то у меня есть вопросы. Почему Вельбой несет идею только на слете, когда время косить бабло? Почему он как организатор бездействует? Где люди Линкольна, если они есть?  Почему, наконец, так много слов и мало дела? Если "Стая" в те времена ходила пешком, то Вельбой и Линкольн уже наверное достигли таких высот, что их даже не видно с такой большой горы.


0
8 Керосин   (23.04.2014)
Невесте. Да молодцы пацаны, что не траву курят а занимаются хоть чем-то интересным. Свободные или ограниченные в свободе - это их проблемы. То что они в сыновья годятся Мавею и Вельбою - значит Матвей и Вельбой не зря живут на этом свете, их дела еще кому-то интересны. Насчет ,,жлуктят пивко,, - вранье! Будете гнать пургу - так и останетесь НЕВЕСТОЙ!


1
7 Невеста   (23.04.2014)
и ещё ответ для Шатун : в эру интеренета нет проблем разбираться в нюансах любого дела - гугл всегда поможет. Не понимаю, почему мой комметарий был воспринят вами, как личная обида, я всего лишь написала, что в Гребёнке вольных байкеров можно сосчитать по на пальцах одной руки. Поэтому им респект за стойкость. А вы пытаетесь противопоставить "Зграю" "Линкольну" или наоборот. и добавлю: молодцы все, кто помогает в организации фестиваля - и мотоциклисты, и власть, и простые люди. Им тоже респект! Спасибо за диалог.


0
6 Невеста   (23.04.2014)
Ответ для Dog : вы сами себе противоречите: нашивка "фри" и ГО вещи несовместимые.


2
5 Невеста   (23.04.2014)
Ответ Шатун: вольники - это вольники. Для них не существует писаных правил и уставов, они живут по неписанным законам, как особая свободная каста. Они не кучкуются в организации. Никогда. Если люди кучкуются в организации - это уже не вольники, а члены организации. Вольники все равны в правах, ими никто не может руководить. Об участии в жизни города: да будет вам известно, что один человек, а именно изначально Вельбой (один человек и вольник во всех смыслах этого слова) создал фестиваль, который уже 15 лет действует. Именно Вельбой несёт идею убирать, почитать память.  То, что кто-то примазался к уже готовым устоявшимся идеям, не значит ровным счётом ничего. Насколько мне известно, у "Линкольна" есть люди, кроме президента. Потом: в мероприятиях города байкера учавствуют уже лет эдак 20, "Вильна зграя" и "Линкольн" ещё пешком под стол ходили, когда это начиналось, поэтому не спешите с выводами. Вообщем: респект Матвею и Вельбою!


0
4 Dog   (22.04.2014)
Невеста, так они и есть свободные. А вместе на основе взаимопомощи и общих интересов.. Я так считаю. Или нашивка "free biker" уже другое означает? Линкольн - изначально МК, Свободная - изначально МА, потому что вольники, иначе бы был тоже МК и тогда ты была бы права


1
3 Невеста   (22.04.2014)
Ответ Dog: по "Линкольну" я в курсе. Там мотоклуб изначально. А " Вильна зграя" - это вчерашние так хвалившиеся своей вольностью свободные байкера, так сказать. Ну дак, коли  уж свободные - так свободствуйте! В этом же круть свободного байкера. Не понимаю людей, которые так легко забывают, что декларировали вчера. Матвею и Ковбою - респект!


0
2 Dog   (22.04.2014)
Невеста, а что ты имеешь против клубников?
Чтобы ты понимала - из клубов в Гребенке только "Линкольн", а "Свободная стая" - это ассоциация вольных байкеров, о чем и написано у них на жилетках.
Респект и тем, и другим и третьим!


2
1 Невеста   (22.04.2014)
Известен их здоровый способ жыття:  В "Триумфе" или возле "Росинки" жлуктят пивко регулярно. Настоящая зграя.Вольников нет в Гребёнке уже? Я так понимаю, только Матвей и Вельбой остались вольниками? Респект Матвею! Репект Ковбою!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
На Полтавщині з початку року відновили вже майже 250 тис.... На Полтавщині з початку року відновили вже майже 250 тис....
З’їхав з дороги та врізався в дерево: загинув 39-річний ж... З’їхав з дороги та врізався в дерево: загинув 39-річний ж...
Через корупційні скандали у МСЕКах Полтавщини провели обш... Через корупційні скандали у МСЕКах Полтавщини провели обш...
Водій трактора на Полтавщині з'їхав у кювет, перекинувся ... Водій трактора на Полтавщині з'їхав у кювет, перекинувся ...
На Полтавщині автомобіль BMW зіткнувся зі шлагбаумом: вод... На Полтавщині автомобіль BMW зіткнувся зі шлагбаумом: вод...
Ворог атакував Полтавську громаду: поліція та СБУ докумен... Ворог атакував Полтавську громаду: поліція та СБУ докумен...

НАЙБІЛЬШ ЧИТАЄМІ