Форум Grebenka.com
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Магазин «Софіт»
Yuliya6097
Юля Королевич
Дата: Четвер, 17.11.2016, 15:02 | Сообщение # 1


Группа: Vip-жители
Сообщений: 18
Статус: Offline
Магазин «Софіт» у Гребінці. Адреса: м. Гребінка, вул. Магістральна
 
BaziliY
Кот Базилий
Дата: Четвер, 17.11.2016, 15:10 | Сообщение # 2


Группа: Пользователи
Сообщений: 4
Статус: Offline
Магазин «Софіт» у Гребінці продає дешевий та не якісний товар. А саме: придбавши світлодіодні енергозберігаючі лампочки "GLOBAL LED" 5w  з гарантією 2 роки ледве виходжують рік, а то й того немає (від 4-х до 10 міс.) Що саме цікаве продавець лампочки міняє, але якщо на них не має механічного пошкодження, втім ці лампочки при перегріві просто тріскаються в цоколі. Так що обміняти згорівшу (в 90% тріснуту) лампочку у вас немає жодного шансу.

Прикрепления: 7186062.jpg (50.1 Kb)
 
Гость
Дата: П`ятниця, 18.11.2016, 00:54 | Сообщение # 3


Группа: Гости





У гребінківських магазинах майже весь товар говняний. Покупна спроможність мінімальна, товар довго лежить не спродується а вторгувать хочеться. От і виходить, беруть браковане дерьмо і тут продають. Розраховані що магазини що ринок на сільського покупця, який усьму буде радий бо в селах нічого немає геть.
 
Федя
Дата: П`ятниця, 18.11.2016, 22:52 | Сообщение # 4


Группа: Гости





Неякісного товару дійсно хватає на прилавках гребінківських "сарайчиків", але з недобросовісними спекулянтами боротись можна. Шановний Кіт Базілій, те що ви принесли ті нещасні лампочки назад продавцю і вона вас відшила по повній це ще не значить що вона права і обміняти згорівшу лампочку немає жодних шансів. Перш за все хто вона така, щоб давати висновок, по якій причині те світило не працює? Та ніхто. Це зовсім не її обов'язки. звідси і починайте шукати справедливість.

Для початку зв'яжіться з власником того "сараю", і повідомте про даний конфлікт. Можливо він розумна людина і не стане конфліктувати за 40 грн. з клієнтом. Спитайте в продавщиці телефон, нехай покаже куточок покупця де повинні бути дані його власника.

У випадку, коли адміністрація торгівельної точки проігнорувала вимогу, підключаємо ті органи які точно надеруть їм зад.

Якщо ви придбали товар, у якому під час гарантійного терміну був виявлений дефект, і ви вважаєте, що товар вийшов з ладу не з вашої вини, а продавець це заперечує й не хоче повертати вам гроші за нього або міняти на інший, вирішити конфлікт допоможе експертиза.

Експертиза проводиться для того, щоб виявити природу появи дефекту – чи з вини виробника, чи через неправильну експлуатацію товару.

Зробити її можна лише за наявності письмової заяви покупця, яка пишеться на ім’я керівника торговельного закладу, де був придбаний товар. Але щоб керівник торгового закладу не думав, що попав на лоха, ідете в інспекцію з питань прав захисту споживача і пишите заяву з вимогою провести експертизу.

Отримавши таку заяву, продавець протягом трьох днів зобов’язаний організувати експертизу, а протягом 14 днів її провести.

Тут теж постає питання чи потрібен йому цей гіморой коли лампочка коштує 40 грн. а експертиза обійдеться йому в кругленьку копієчку.

Із свого власного досвіду Гребінківський інспектор прав захисту споживача їде з вами в магазин і ставить їх раком на цьому конфлік вичерпується.

Ну а якщо ж ні то, експерт виявить, що у товарі виявлено виробничий брак, тобто виріб не можна відремонтувати, далі експлуатувати за призначенням, покупець набуває права обміну на аналогічний товар чи повернення коштів. Закон говорить, що за наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі потреби перевірки якості – протягом 14 днів або за домовленістю сторін. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, або в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів.

Зверну увагу на те, що експертизу оплачує торговельний заклад.
 
Миколай
Дата: Субота, 18.05.2019, 23:45 | Сообщение # 5


Группа: Гости





Це заказна стаття. Магазин  не продає неякісний товар.Це наклеп.Конкуренти стараються
 
Гість
Дата: Неділя, 19.05.2019, 23:27 | Сообщение # 6


Группа: Гости





Миколай, там доказ неякісного товару з фото. Дешевий товар на закупці весь буде неякісним, Це легко перевірити. Читаєте ціну на цінниках гребінківських магазинів і зрівнюєте їх з оптовими продавцями в інтернеті. Якщо накрутка перевищує 25% то товар можна сміливо відправляти на смітник.
 
Гість
Дата: Субота, 27.07.2019, 05:13 | Сообщение # 7


Группа: Гости





Цитата Yuliya6097 ()
Группа: Vip-жители

tongue  tongue  tongue
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:
Нова відповідь
Ім`я:
Текст повідомлення:
Код безпеки: